sobota 24. listopadu 2012

plena podle Haipa-Daipa


Pokračuji v experimentování... šiju plíny. Už jsem si na www.sijemdetem.cz koupila materiály (bambusový flís český, froté oboustranné a aksamit). Ale ještě jsem se neodvážila do té látky stříhnout. Nechávám tomu trochu času a musím ještě promyslet, jak ten materiál zhodnotit a nezkazit. Proto ještě budu zkoušet šít z prozatímních materiálů.
Na netu jsem narazila na tento návod. Jedná se o střih inspirovaný českou plenou Haipa-Daipa. Ušití je naprosto jednoduché. Jako materiál jsem vzala ručníky Hären z IKEA. Problém však byly nedostačující rozměry 30x50cm. Musela jsem nastavovat, ale nebylo to tak zlé. Horší mi přijde, že očka na froté nejsou moc bytelně vetkaná a mají tendenci se vytahovat. No nic, uvidíme po pár nošeních, co to udělá.

vystříhnem si 2 kusy ze střihu uvedeného v citovaném odkazu

na jeden kus v označených místech našijeme gumičky

takto potom vypadá líc

Sešijeme oba kusy po rubu, necháme místo na obrácení na líc. Sešijeme ponechanou díru a celou plenu můžeme nakonec obšít - dobře se tím zpevní tvar i švy.


zapínáme snapkou

Žádné komentáře:

Okomentovat