čtvrtek 17. ledna 2013

hrací deka aneb udělej si sám


Jak docílit, aby 3 - 4 měsíční dítko chvíli vydrželo na břiše? Jak mu zpříjemnit nudné hraní v postýlce, střídáním poloh, houpání v autosedačce a já nevím co ještě? Začala jsem uvažovat o hrací dece. Není to nic nejlevnějšího. A tak jsem se naivně vrhla do vlastní tvorby. Našla jsem nějaké odstřižky látek (něco je z šatů, něco z tříčtvrťáků, další je zbytek z šití povlaků...). Sešila jsem k tobě barevné pruhy a poutka (ze stužek co dům dal). A pak jsem se vrhla na prošívání. Vevnitř jsou dvě vrstvy vatelínu a vespod je pevnější látka. Prošila jsem dečku skrz podél barevných pruhů, ale.... Spodní látka se mi začala nabírat a původně naměřená velikost byla ta tam. Docela jsem zuřila. Nakonec jsem to musela nějak "začachrovat" a tak je každý okraj jinak ukončený. Na funkčnosti naštěstí tato nedokonalost neubírá. Deka je používána denně. Dokonce ji beru i do mateřského centra a k babičce. Fotky jsem pořizovala tak letmo - v hracím procesu.







1 komentář:

  1. Moc hezký výsledek! Šikovné české ručičky se poznají. Je vidět, že není nutné investovat peníze do hrací podložky, ale jde si ji vyrobit i doma.

    OdpovědětVymazat