pátek 15. února 2013

rukávník na kočárek


Jak jsem tak pokukovala po jiných kočárech s rukávníky, zachtělo se mi taky jeden mít. Kamarádka zrovna jeden dostala k Vánocům :-D a já jsem jí ho na chvíli odtáhla a obkreslila. Pak jsem se doma vrhla do šití. Vrchní vrstva je zrecyklovaná větrovka ze sekáče za 2,-, zateplující vrstvu tvoří vatelín a vnitřek je z flísové deky irmy (ikea).


šusťákovina

flís a vatelín

s patentky mi zprvu pomohl manžel, potom už jsem kladívkem tloukla sama



 ...v terénu...


Pár poznámek závěrem:

  • bodla by i teplejší varianta (přidat ještě jednu vrstvu vatelínu, nebo dát dovnitř berana :-D)
  • patentky jsou moc u sebe, proto tam dost profukuje (jak ze stran, tak zepředu)
Takže na příští zimu budu mít možná něco vychytanějšího. Ale jinak jsem spokojená... né že né :-)

4 komentáře:

  1. Škoda, že nejsou uvedeny rozměry u střihu. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se přemluvila k tomu rukávník do našeho kočáru taky udělat. Trošku jsem měla problém s tím najít někde v obchodě druky, ale to se mi naštěstí podařilo pak online přes https://www.prima-obchod.cz/produkty/textilni-galanterie/kovova-galanterie

    OdpovědětVymazat