pátek 12. července 2013

moje první šité PUL svrchňáčky

ukázka zvětšovacího systému
Konečně!!! Zkusila jsem dát dohromady nějaký střih na svrchní kalhotky (na pleny) a ušila.
Cílem bylo udělat štíhlý střih, který bude dobře sedět okolo nožiček, bude se moct použít na klasické pleny na rovno i na kalhotkové pleny. Se střihem jsem spokojená. Budu muset udělat jen jednu úpravu a to zkrácení zadních uší.
Materiál na první ušití: použila jsem levnější PUL, plenkové suché zipy, plastové patentky, dvojjehlu a křiklavou lemovací gumičku (kterou bych určitě nikde jinde nebyla schopna dát - tady bych ji nelitovala, kdyby se výtvor nezdařil).



s čč na rovno

Šití chlopní okolo nožiček je teda náročné - přemýšlím, jak to zjednodušit, hmmmm... asi to nepůjde.
Pořád ještě spekuluju nad vnitřkem. Na zádech je všitá kapsa: na rovnou plenu a aby laminace nebyla přímo na kůži. V přední části jsem ji nedala a tam se laminace dotýká těla a není to moc příjemné. Buď dám PUL i na přední uši, nebo zkusím suede, ale ten rychleji nasákne a bude cítit.... No, nechám si to ještě všechno rozležet v hlavě :-)

Tímto se začnu pomalu zbavovat koupené výbavičky a nahrazovat ji vlastní tvorbou.

PS: Hledá se sponzor na nový foťák.

2 komentáře:

  1. haha, taky bych potřebovala sponzora :D

    OdpovědětVymazat
  2. já mám foťák fajn, spíš bych potřebovala sponzora na méně levé ruce ;)

    OdpovědětVymazat