neděle 6. února 2011

fimo výrobky - první komplety

FIMO je značka, pod kterou se dá koupit tzv. polymerová hmota. Jestli vzpomínáte na dětská léta, jak jsme vyráběli figurky z moduritu, tak je to hodně podobné. Technologie se posunuly dál a tato hmota se dá koupit v různých barevných odstínech i s různými třpytkami, fosforová a tak... Můžete si to vygůglit a najdete všechno možné. Jinak výrobky se vymodelují a pak se pečou půl hodiny v troubě na 110 stupňů. Hmota tím ztuhne.
Já jsem úplný začátečník, ale nadchla jsem se pro vyrábění natolik, že se až sama divím. Asi by mě nebavilo vyrábět nějaké figurky. Zaměřila jsem se na dělání válečků, obalování, ... a pak krájení. Je to podobné, jako výroba roksových bonbónů. Mám toho tady už hodně, ale musím jednotlivé kousky ještě domyslet. Tady jsou první fotky. 


korálky se vzorem jednoduché květiny, je to ze začátku, kdy jsem ještě neměla půjčený strojek na těstoviny (používá se na vyválení tenkého plátku hmoty)

další vzor kytky, tady jsem na lístky použila prolínání barvy žluté a červené

potahování plechovek

potahování plechovek - první pokus... zatím nevím, jak řešit ty okraje

5 komentářů:

  1. hej, hustý!!! :) seš fakt dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ale u těch náušek jsem se strašně rozčilovala - já neumím drátkovat - nikdy jsem to nedělala... a neměla jsem moc materiál... na ty věšáčky jsem rozebrala nějaké staré náušky a zbytek jsem dělala z nerezovýho drátu, co měl Honza doma

    OdpovědětVymazat
  3. :D :D to ani nemusíš umět drátkovat ;) jenom uděláš kolečko a zapasuješ to do toho háčku... nojo, mohla by sis nějaký pořídit... ;) a jestli si neměla kleštičky, tak seš dobrá... já bych to bez nich nezvládla :)

    OdpovědětVymazat
  4. kleštičky jsem měla několikery od Honzy, to bylo ok, ale s tím drátem, hrůza... vůbec mi nešlo inteligentní koečko - aby se nerozpojilo a zároveň nebylo překřížený

    OdpovědětVymazat
  5. :D to snad ani nejde - mi přijde ;) udělat pěkný kolečko je snad nejtěžší věc na drátkování :)) :/ :D

    OdpovědětVymazat