úterý 5. července 2011

zpracovávám dlouho ležící materiál


Hurá, konečně jsou tu prázdniny a já můžu dodělat nějaké resty, které se mi tu vždy nahromadí.

  • Jako první jsem se vrhla na kompletování fima.
  • Chystám si konečně ušít nějaké oblečení podle střihů z burdy, co mám půjčenou od kamarádky a už ji musím vrátit. Trochu se toho bojím, ale snad to moc nepokazím.
  • Už jsem se dostala do příspěvku č. 91 a to znamená, že č. 100 bude soutěž!!!
  • Před nějakou dobou jsem začala dávat své výrobky na fler, ale nějak se tam zatím nic neprodalo, hmmm... Kdyby vás někoho napadlo, jak můžu jinak nabídnout ty věci k dispozici, tak mi napište. Jinak pokud byste někdo měl o něco zájem, napište mi klidně soukromě, dám vám ráda slevu :-D
No a teď už průřez toho, co mám na svědomí.

motýlek jako brož

náušky, které se staly mými oblíbenými

z těchto jsem trochu v rozpacích

kytička na krk







Žádné komentáře:

Okomentovat