úterý 12. července 2011

účastním se soutěže

Asi už víte, že jsem se stala členem fler. Mám tam svůj internetový obchůdek, ve kterém si nikdo nic nekupuje. (Dodatečná poznámka: už mi došla jedna objednávka, hurá!!!) A proto jsem se rozhodla, že budu trochu aktivní a přihlásila jsem se v rámci těch stránek do různých "klubů". Jsou to kluby na různá témata, regionální a taky tam je možnost se zapojit do tématické tvorby. Tentokrát to bylo na téma tropy. O víkendu jsem vyráběla tu kytičku a pak jsem ještě uplácala barevná kolečka, která se mi nakonec pěkně hodila.


V neděli jsem zjistila, že uzávěrka je v pondělí a že mám den na to, abych se stihla zúčastnit. Tak jsem se na to večer vrhla a vznikl takový šperk, strakatý jak papoušek. No, posuďte sami.

hlasování zde
flerbox zde

P.S.: Hledá se sponzor kvalitního foťáku.

1 komentář: