středa 23. listopadu 2011

Vánoce se blíží...


Protože je již druhá půlka listopadu, napadlo mě vyrobit něco na téma Vánoce. V hlavě mám ještě nějaké nápady, ale začala jsem tímto stromečkem. Doufám, že náušnice z něj půjdou na dračku.... protože to nejsou ledajaké stromečky. Použila jsem zlatou barvu, která hází třpytivé odlesky a taky fosforovou. Když si stromečky nasvítíte a pak zhasnete, uvidíte něco, co není na první pohled vidět. Teď jsem to tu vybásnila, hehe... Jo a kdybyste někdo měl zájem (třeba i někomu k Vánocům), stačí napsat do komentu, na facebook (a domluvíme se), nebo přes fler (v pravém sloupci je odkaz).
A pár fotek zde:

TAKHLE TO ZAČALO :-) (omlouvám se za rozmazanost, ale když jsem vyráběla, byla už venku tma a špatně se to fotilo)

pecičkové náušky

střední náušky

mega náušky

lentilky

špičaté "lentilky"

Žádné komentáře:

Okomentovat