pondělí 14. listopadu 2011

Normandský jablkový koláč


Slíbený recept na Normandský jablečný koláč je tu!!! Jako jeden ze svatebních darů jsme dostali kuchařku Vaření s Čirinou. Musím se přiznat, že jsme po rozbalování a zabydlování v novém bytě úplně zapomněli, že ji doma máme. A když se mě strýc nedávno zeptal, jestli podle ní vařím, plácla jsem se do čela a začala jsem hledat, co vlastně máme doma za poklad. Protože jsme měli zrovna doma dost jablek, vybrala jsem tento recept. Pak jsem ještě zkoušela segedín a musím přiznat, že obojí byla pochoutka.
A protože se mi nechtělo přepisovat recept slovo od slova, přikládám foto přímo z kuchařky.





měla jsem dost hrušek, tak jsem to dala půl na půl (a dobrý, ale asi víc sladší)


směs mouky, vanilkáče, cukru a skořice

použila jsem místo másla zlatou Hanu a bylo to dobrý

vrstvíme vždy plochu jablek, rozinek, ořechů a másla x směs s moukou




hodíme do trouby
upečené

a tady to máme... už jen uždíbnout

Žádné komentáře:

Okomentovat