pátek 3. prosince 2010

mexická improvizace

Nevím, jestli si vzpomenu, co jsem tam všechno dávala, ale pokusím se. V sobotu jsem přemýšlela, co uvařit k večeři... řídila jsem se pravidlem, co dům dá. Tak to u mě bývá dost často. Měla jsem rozmraženo půl kila kuřecích prs, které byly v nějaké akci, ale nic moc... příště už to nekoupím.
Nakrájela jsem je na kousíčky a omahla s cibulkou v pánvi wok. Přidala jsem nasekaný česnek a kmín. Později jsem to celé osolila a vhodila nakrájené rajče na tenké měsíčky a nechala to vše pořádně změknout. Ke konci jsem si nechala rozdělat dvě konzervy červených fazolí a bez šťávy jsem je ohřála s masem. Vznikla z toho taková hustá směs (poněkud nevzhledná), ale chutnalo nám.
Pokud by někdo stál o pikantnější chuť, doporučuju mexickou salsu

Žádné komentáře:

Okomentovat