středa 12. ledna 2011

Skládací taška č. 1

Vlastním jednu geniální tašku, která se dá krásně složit do malé kapsičky (2 v 1). Je to ideální věc, kterou člověk může mít kdykoliv při sobě a opravdu se hodí... a je ideální na nákupy. Jenže se mi tento oblíbený kousek začíná rozpadat a proto jsem si řekla, že ho zkusím ušít. Tvar jsem obkreslila, ale kapsičku jsem ušila zvlášť. Není moc složitá, ale materiálově to budu muset lépe vychytat, protože tato varianta vyšla dráž, než jsem předpokádala (díky saténovému proužku, kterého byly 4 metry).







mám své první logo (budu ho muset ještě nějak vypilovat), je ručně vyšívané

2 komentáře:

  1. :D :D hustě, ty !! :D to logo to je jako AJ? a nechceš si to nechat někde natisknout? :) zjistila bych ti to... třeba to není tak drahý... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. no, uhodlas AJ :-)
    jinak to natisknutí by bylo príma, ale to, jak má ta tvá kámoška nažehlovací, to se mi nelíbí... chtěla jsem to mít vyšitý, nebo prostě tak, aby se to neošoupalo nebo nesepralo

    OdpovědětVymazat