čtvrtek 7. dubna 2011

návod FIMO 1 trošku jinak

A je zde další návod na výrobu korálků z FIMO.

připravíme si válečky podle předchozího návodu a dáme je k sobě tak, aby později vytvořily nějaký obrazec

stlačíme a vyválíme na tloušťku, kterou potřebujeme


krájíme na stejně silné plátky 


tady jsou připravené kousky na korálky - ještě jsem je rukou dotvarovala, aby měly kulatější tvar (při krájení se různě deformují)

V tomto stádiu je potřeba udělat i dírky na pozdější provlíkání (ještě před upečením). Já používám normální špendlíček z šití. Je to dost pracné, udělat dírku tak, aby prolezla správným směrem a korálek se vám nerozmáčkl v prstech). Proto je i dobré předem promyslet, jak silné je nakrájíte.

již upečené čekající na sestavení do šperku

Dodatek: tady se můžete mrknout, co jsem z nich vyrobila: http://nespres-blog.blogspot.com/2011/05/nabidka-fimo-vyrobku-zelenocerveny.html

5 komentářů:

  1. týjo, tak tohle je hustý... vypadá to dost profesionálně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. v čem to vypaluješ?

    OdpovědětVymazat
  3. Anonyme, peče se to v troubě (el.) 30 minut na 110 stupňů

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych se zeptat, kdy mám dodat železné háčky? Hned po vypálení nebo po zchladnutí? Děkuji za odpověď! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ty háčky dávám až po tom, co to zchladne. Někteří třeba fimo pečou už s drátkem, ale já to nedělám. Dírku je naopak nutno udělat předem. Když už je hmota tuhá, tak se špatně dělá. Dírky jsem si zvykla dělat malé, aby se korálek moc nerozjel a pak je hotové zvětšuju vrtákem :-) to je takový můj trik...
    Jo a když zdobím francouzské spony, tak to peču celé i se sponou.

    OdpovědětVymazat