neděle 17. dubna 2011

tunika

Tak jsem se zase dala na přešívání. Tentokrát jsem narazila na nějaké starší šaty v second-handu a líbila se mi ta látka. Rozhodla jsem se, že si z nich ušiju tuniku. 

Abych pravdu řekla, nebylo to nic lehkého. Jako předlohu jsem měla jeden oblíbený kousek z mého šatníku, a přesto se nedalo šít přesně podle něj. Nejhorší byly rukávy, ty jsem nikdy nešila a musím říct, že bez pomoci mého manžela bych s tím už praštila. Pomohl mi je našpendlit - přímo na mě. Docela bych si už přála tu krejčovskou pannu. Jo a vepředu mi to vyšlo na mašličku :-) docela z ní mám radost.

Jediný problém stále zůstává: některé fleky, které se mi v pračce nevypraly. První jsem myslela, že se jich vyhnu, ale nepodařilo se. Ještě to zkusím naložit do nějakého saponátu a když nezmizí, budu přes ně muset něco našít (nějaké kapsičky či kytičku).

Co na to říkáte? 

6 komentářů:

  1. dóóst dobrý!! :) vidíš :) ještěže máš toho manžela ;)) člověk nikdy neví, na co se bude hodit ;)) :D :D pokračuj v přešívání - to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. No Ani, já zírám. Opravdu je úchvatná:-) Doufám, že tě v ní co nejdřív uvidím, začínají teplé dny, tak neváhej... JB

    OdpovědětVymazat
  3. teď se halenka namáčí v nějakém saponátu, snad ty fleky zmizí a budu si ji moct vzít do společnosti. Jinak bude jen na tábor a na doma.

    OdpovědětVymazat