čtvrtek 7. dubna 2011

zapékaná brokolice

V sobotu jsem na fb napsala do statusu, že potřebuju poradit s brokolicí. Spousta přátel mi napsala dobré tipy a tak jsem se nakonec pustila do své verze inspirované těmi různými radami.
Suroviny:
  • 3 plátky vepřového, nakrájené na kousky
  • 2 cibule, nakrájené
  • brokolice
  • smetana na vaření
  • 3 vejce
  • plátky sýra (gouda)
  • sůl, pepř, olej
  • příloha (brambory, těstoviny, ... co máte rádi) 

nejdříve jsem dala do trouby trochu péct posolené maso na oleji, přidala cibulku a později brokolici

mezitím jsem rozkvedlala vejce se smetanou + sůl

když mi přišlo, že i brokolice trochu změkla, zalila jsem směs připravenou zálivkou, popepřila a přidala jsem také plátky sýra navrch

výsledný pohled na pekáček

detail

podávali jsme k tomu těstoviny, které se nevešly do pekáče k zamíchání... ale příště bych spíše volila brambory

2 komentáře:

  1. vypadá to dost chutně, teda... :)

    OdpovědětVymazat
  2. jedla jsem to v restauraci se zapékanými toasty a bylo to úžasné, určitě si to doma zkusím udělat:-)

    OdpovědětVymazat