sobota 21. května 2011

brokoláky (brokolicové placky)

Minulý týden jsem narazila na tento recept a chtěla jsem ho vyzkoušet. Brokolice je v mé kuchyni teprve krátce a tak hledám různé recepty. Ten recept jsem si trochu upravila, protože nemám ten speciální muffinový pekáč do trouby. Dala jsem tam víc vajec, aby se placičky nerozpadly a smažila jsem je na pánvi.

Co potřebujete:
  • brokolici
  • 2 cibule
  • sýr
  • 3 brambory
  • 4 vejce
  • česnek
  • sůl, pepř, nějaké koření (provensálské)
  • olej na smažení

brokolici nastrouháme nahrubo (rychlejší to je asi v robotu)

přidáme všechny suroviny (brambory se taky nastrouhají nahrubo) a zamícháme
Smažíme pomalu na pánvi na oleji, aby se to dobře propeklo. Pokud se vám to bude rozpadat (jako mně, když jsem dala 2 vejce), přidejte další vejce. Možná příjdete i na další vylepšování.


Placky nám chutnaly a myslím, že je zas někdy udělám. Je to taková obměna bramboráků... asi zdravější :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat