neděle 15. května 2011

komplet - náušnice a řetízek

K náušnicím v minulém článku jsem ještě vyrobila řetízek, abych měla komplet. Na fotkách to moc nevynikne, ale vypadá to fakt dobře (se musím pochválit). Teď ještě nevím, jestli si to nechám, někoho obdaruju, či prodám za pár šupů (nebo za těžký prachy). Náhrdelník mi dal docela zabrat. Bylo tam hodně spojování a promýšlení, jak ho zkonstruovat. Přidávám fotky (mobilní).

Jinak v pravém sloupečku je anketa ohledně soutěže. Když bude zájem, uspořádám ji, ale momentálně tam je jen jeden hlas :-( a to mě zatím moc nepřesvědčilo.

Dále pro ty, kteří nejsou uživatelé bloggeru tu mám novou stránku na facebooku Domácí hokusy - pokusy, kam budu dávat odkazy na články, aby se to oddělilo od mého profilu. Stačí kliknout na Líbí se mi a budou se vám zobrazovat články na fb.

Těším se na vaše komentáře a potěší mě, když se anonymové podepíšou (aspoň iniciálama). Dík.

A teď ty fotky.




2 komentáře: