úterý 10. května 2011

návod, jak vyrobit náušnice z korálků fimo

Přidávám další návod, tentokrát na náušnice.

Jinak v pravém sloupečku je nová anketa, hlasujte!!! :-) 

Potřebujete:
spojovací kroužky, ketlovací nýty a háčky do uší
korálky

Záleží na tom, jestli máte v korálku udělanou díru na provléknutí. Já ji mám pouze u větších korálků, protože malé jsem vyrobila moc tenké, tak mi nešly propíchnout. Proto mám v nich 2 dírky na uchycení kroužku. Pokud byste měli protáhnuté i malé korálky, použijí se na provléknutí ketlovací jehly a budete mít na obou koncích očko.
provlékneme kroužky a uzavřeme; provlékneme nýty

na konci týtu uděláme očko a spojíme s kroužkem u menšího korálku

přidáme ještě jeden kroužek na spojení malého korálku a háčku na náušnice

a teď už jen nalakovat

Tyto korálky jsem vyráběla stejným postupem jako zde, ale celý váleček jsem ještě obalila bílou a tmavomodrou. Nakrájela jsem ho ještě poměrně čerstvý a proto jsou ty korálky tak šišaté. Doporučuju váleček nechat nějakou dobu ležet a trochu "oschnout". On se pak lépe krájí a propichuje.
Koneckonců je to ruční práce a trocha šišatosti by neměla vadit :-)

6 komentářů:

  1. čus, kde si sehnala ty háčky do uší?:) Chci udělat přítelce a obyč drát na to si myslim není moc hygienický..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. já sí to chodím kupovat do takového obchůdku ve zlíne:) jmenuje se to hravé ruce a mají i webovky;) ale myslím že jinde než ve zlíně tento obchůdek není! no možná to zkus někde v obchodě s korálkama;)) přikládám webovku! http://www.hrave-ruce.cz/

      Vymazat
  2. háčky buď objednávám přes net (např. na www.koralek-obchod.cz), ale to chce pak trochu větší objednávku, aby se to vyplatilo
    jinak v každém větším městě je nějaký obchod s kreativníma potřebama, kde prodávají korálky, galanterii, tyto komponenty
    jo a tomuhle háčku se odborně říká afroháček :-)
    no a někteří si háčky vyrábí sami - otázka, jak je pak nositelka šperku citlivá na různé kovy

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc se mi Tvoje náušnice líbí :-)

    Můžu se zeptat, kde bereš inspiraci? J ájsem si objednala knížku - http://www.sevt.cz/produkt/hratky-s-fimo-hmotou-l1440005/ nečetla si ji náhodou? Potřebovala bych doporučit něco dobrého, ale takhle se orientuju jenom podle netu.

    Na youtubku je sice hodně videí, ale mně se to líp v klidu dělá s mamkou, nebaví mě kvůli tomu moc surfovat. KDyž jsem na netu tak jenom fb nebo fimo :D

    Poradíš?

    Děkuju!
    Verča

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné náušnice. Obdivuji, že si někdo dokáže něco tak krásného vyrobit sám :-) . Já nosím různé stříbrné náušnice . Když si je nedokážu vyrobit, tak mi nezbývá nic jiného, než si je kupovat :-) .

    OdpovědětVymazat