čtvrtek 23. června 2011

jahodové knedlíky


Tento týden jsem se pořád chystala na to, že někde musím koupit jahody. Ale jak mám našlapaný týden, tak jsem se k tomu dostala až dnes a narazila jsem na takové mrňky. Jsou však výborné. Našla jsem doma v kuchařce (pro začátečníky z levných knih.. líbí se mi, že tam jsou jednoduché recepty a úplně klasická česká jídla) recept, který vám sem vystavím.


Když jsem začala zadělávat těsto, zjistila jsem, že nemám tvaroh měkký, ale tučný a to těsto bylo děsně blemtavé a tekuté. Proto jsem vzala ještě hrubou mouku a přidávala jsem ji, dokud těsto nebylo akorát husté, aby se do něj daly zabalit jahůdky.




Z tohoto receptu jsem ukoulela 24 knedlíků. Jahody byly spíš malé. Na talíři jsem přidala rozehřáté máslo, cukr a bílý jogurt. Byla to mňamka. Snědla jsem 10 knedlíků, ani nevím jak, ale pšt...


2 komentáře:

  1. mňááááám, teda Ani, 10je dost chudé, myslela jsem tak dvakrát tolik;)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, to bych si teda dala, to si musim někdy udělat... škoda, že tam je polohrubá mouka... tak až v čr... :)

    OdpovědětVymazat