neděle 26. června 2011

kytička z organzy - návod


Koukám, že jsem se dnes pěkně rozjela. Mám materiálu na několik článků dopředu a nestíhám to sem všechno dávat. Včera jsem se aktivně zúčastnila akce Festival Nápadů - Vyrábíme radost. Mimo jiné tam byla možnost si i něco vyrobit. A protože ta akce byla na mé uši moc hlučná, tak jsem zaplula dovnitř a vyrobila jsem si tuto květinku z organzy. Často jsem tyhle věcičky někde vídala, ale nenapadlo mě, že bych je taky mohla vyzkoušet. Přišlo mi to dost "jednoduché" a možná rozjedu výrobu i doma. Ale to si ještě rozmyslím, protože mám tolik věcí, co potřebuju udělat, nehledě na práce v domácnosti (pomoc!!!).

vystřihnou se kolečka z organzy (nemusí být přesná, protože se to pak opaluje a tvar se stejně zdeformuje)

pak se opálí okraje (nejlépe nad svíčkou)
kolečka se dají na sebe, aby tvořily okvětní lístky a tím, že se doprostřed našije korálek,  výrobek se zpevní a drží pěkně pohromadě
z druhé strany našijete gumičku do vlasů nebo špendlík na brož

1 komentář:

  1. Moc pěkné, jednou jsem chtěl vytvořit okrasné květy z organzy http://callmestylista.blogspot.com/2012/02/latka-organza.html .To vaše je o hodně hezčí.

    OdpovědětVymazat