pátek 3. června 2011

karbanátky v sendvičovači

Už jsem někde četla, že se ten přístroj dá používat k více účelům, než jen k slepování chleba sýrem se salámem. Dají se v něm usmažit vejce, já jsem v něm zapejkala těstoviny apod.
Tentokrát jsem zkusila karbanátky a bylo to dobré, jenže to trvalo déle než jsem myslela. Také se nevyplatí dávat silnější vrstvu, protože se to hůř propéká. A teď už postup.

mleté maso, strouhanka, 1 cibule, majoránka, 2 vejce

smícháme a pořádně osolíme

dáme péct, v průběhu obrátíme

servírujem dle chuti - přebas s hořčicí

3 komentáře:

  1. Lucie Černohorská4. června 2011 v 9:51

    K čemu to obracíš, když sendvičovač peče z obou stran? Leda mě napadá, že příp. šťáva steče dolů....

    OdpovědětVymazat
  2. hej, tak to je hustý, to by mě teda nenapadlo... karbenátky v toustovači :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. obracela jsem to kvůli té šťávě, která se vyškvařila a proto ten spodek šel rychleji

    OdpovědětVymazat