neděle 26. června 2011

univerzální zeleninová omáčka na těstoviny


Také občas nemáte nápad a šáhnete po těstovinách? Mně se to někdy stává. Tento recept se vyvinul, když jsem bydlela na privátu v době vysokoškolských studií a pak když jsem bydlela 2 roky sama. Výhodou je, že do něj můžete dát cokoliv toho jistého druhu (co dům dá).
Dnes na oběd pro 2 osoby (jedna porce ještě zbyla) jsem dala:
  1. olej
  2. cibuli
  3. pikantní čabájos (nějaká uzenina)
  4. dvě rajčata
  5. papriku
  6. dvě lžíce oliv
  7. provensálské koření
Na pánev přidávejte výše uvedené potraviny v doporučeném pořadí. Smažte (duste), dokud nebudou paprika s rajčaty rozvařené. Můžete občas podlít vodou (dobrá je i zbylá voda z těstovin). Jakmile budete mít uvařeno, stačí dát na těstoviny a kdo má rád, nastrouhá navrch sýr. My dnes měli nivu.





Čím pikantnější uzenina, tím lepší omajda. Já ji vůbec nesolila a nijak nedochucovala a bylo to výborný. A kdo máte rádi olivy, tak je doporučuju do té směsi dát a nechat vařit. Chutě se pak krásně spojí a je to fakt dobrý. Doporučeno pro vysokoškoláky bydlící na koleji! ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat