čtvrtek 21. března 2013

polodupky - recyklace

before - after
Nechápu, jak může někdo při každém přebalování svlékat celé takové dupačky (v zimě včetně ještě nějakého svršku). To snad vymyslel někdo, kdo nikdy nepřebaloval. Pokud dupajdy mají u nožiček nějaké patentky, knoflíky, zip, je to super, ale když není.... je to jen tak maximálně na parádu. Tento šatní kousek jsem dostala a moc se mi líbil. Ale vím, že bych nebyla ochotna 20x za den ho svléknout a navléknout a při tom ještě sundávat mikinu. To by asi Zuz nepřežila. Tak jsem zvolila riskantní cestu a z výsledku mám obrovskou radost!!!!! Stvořila jsem tureckou princeznu :-D

riskantní stříhání


táááák jsem velikáááá
Pružný pás je z prostřihu z dadky. Dá se nechat nátáhnutý celý, nebo napolovic. Krásně sedí a hřeje ledviny :-)

2 komentáře:

  1. To se povedlo, sama takto upravuju hodně starších i nových věcí na mimčo, jelikož některý originální tvary oblečení prostě nedávají smysl. Když jsem ale hodně unavená a třeba navleču dítko do gatí a na ťapce je vyklubaný palec, to pak jen chytnu nůžky, nohu jí vyndám a šmik! Recyklace hotová a místo dupaček jsou kalhoty:-) Už má takové dvoje...
    Krásné barvy mimochodem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Po dvou týdnech nošení se už taky začínají klubat palce, docela mě to mrzí. Ale už jsem také připravena stříhnout a udělat z toho tepláčky... Hlavně že to slouží!

      Vymazat