čtvrtek 21. března 2013

Čepice na velkou miminkovskou hlavu



Ne, naše dítě nemá velkou hlavu.....
Zuzka se dostala do období, kdy jí všechny čepice byly buď malé, nebo mooooc velké... a nebo moc tenké do tohoto počasí. Ještě k tomu měla tak strašnou rýmu, že jsem ji tu hlavu potřebovala pořádně zateplit. Přemýšlela jsem, jestli mám nějakou uháčkovat, ale moc se mi do toho nechtělo. Začala jsem na internetu hledat nějaký střih na čepici, která by seděla pěkně přes uši. Bylo to poměrně těžké najít pro tak malé miminko rozumný střih. Našla jsem jeden skvělej!!!

Materiál: vnitřek ze starého bavlněného oboulícího trička, vnějšek z mikroplyše, lemování ze starého svetru

Poznámky ke střihu: pěkně sedí, jen nám nepasuje rozdělení podle měsíců... První jsem pro naše 6m dítě stříhla velikost 3-8 měsíců a při zkoušce nastehované podšívky byla malá. Pak jsem dala vel. 8-14 měsíců a je tak tak...

Poznámky k provedení: bavlna se šila krásně, mikroplyš se mi hodně třepil a smýkal. Olemování je hrůůůůza. Funkčně je velmi dobré, ale co se týče vzhledu, trochu se stydím (ale na přešívání jsem neměla nerv). Vykukuje mi tam to obšití overlockem... U další čepičky si na tom dám víc záležet. Dcerka naštěstí stejně leží v kočárku a přes čepici má kapuci.... A tvarově je čepka trošku hrbatá - v místech, kde jsou švy.


Žádné komentáře:

Okomentovat