čtvrtek 21. března 2013

Spací pytel (přidána jedna fotka)


Hledala jsem a sháněla nějaký levný sekáčový spací pytel na zip. Máme dva krásné (zip a patentky), ale ty jsou ještě mé dceři dost velké. Jeden nám půjčila kamarádka (na patentky). Bylo to moc super na překlenutí období. Ale pořád jsem hledala. Nakonec jsem jeden koupila a protože se mi líbil střih, rozhodla jsem se ušít ještě jeden podobný a trošičku delší, aby vydržel o něco víc.

předloha
Obkreslila jsem si velmi jednoduchý střih. Prošmejdila jsem zásoby materiálu a vybrala bílé plátno z IKEA, vzorované bavlněné plátno z půdy, vatelín, saténový šikmý proužek. Zip jsem v délce 60 cm neměla. Manžel mi cestou z práce koupil v galantérii. Žel neměli bílý... a čekat se mi na jiný nechtělo, tak máme béžový.


Šití mi trvalo celý den. Myslela jsem, že pytel bude hned, ale při péči o potomka to není snadné. A to mám velmi samostatnou dceru. Nejdéle trvalo prošívání... a těch nití, kolik jsem na něj spotřebovala....



tady je foto pro porovnání
Závěrem: (na fotkách je vidět čáry od sublimačního fixu, ten již vymizel)
Spacáček krásně hřeje i sedí. Vatelín by chtěl trochu zvalchovat a zmačkat, aby se lépe přizpůsobil tělíčku - zatím působí dost skafandricky... ale to se časem poddá. Zipové zapínání s otvíráním dole je skvělé na noční výměnu pleny, doporučuji. Už žádné zdlouhavé patentkování v rozespalém stavu.

Dodatečně přidávám foto na modelce :-) Tady vidíte, jak funguje zip. (Ještě tam jsou vidět značky od sublimačního fixu.)


Žádné komentáře:

Okomentovat