čtvrtek 21. března 2013

Rychloprdky recyklované

before - after
Manžel je v kině (já byla včera) a dítě mi spí, tak je čas dohnat nějaké resty... a že jich tu mám. Nedávno jsem ušila pro dceru tzv. rychloprdky. Jsou to kalhoty s oddělenými nohavicemi pro rychlý přístup k plínce. Ještě mi ale chybí nějaká praktičtější "rychloplínka". S tou normální si práci neušetřím, naopak je jednodušší při přebalování a dávání na nočník kalhoty celé sundat. Ale na tom se taky pracuje.
Střih jsem vzala z této stránky.
Materiál byl použit ze starších dámských teplákových kraťasů ze sekáče.
Aplikace jsem nastříhala ze starého oboulícího trička.


tohle je žebro z nohavic později použité jako pásek

tvary aplikací jsem obkreslila z vykrajovátek a potom rovnou našila na nohavici



tady je vidět přístup k plíně






Co se týče šití a vzhledu, jsem s výsledkem celkem spokojená. Ale střih mi moc nevyhovuje. Ta vstupní díra se pořád "rozhaluje" a nevypadá to moc hezky. Překlad těch chlopní jsem asi 3x přešívala a i tak jsem nenašla správnou polohu přeložení. Kalhoty momentálně nepoužíváme, ale doufám, že k tomu v blízké době dospějem.....

Žádné komentáře:

Okomentovat